Täältä löytyy Artin haaste. Ohjeena oli:nauhaa. Ei muuta kun mukaan vaan.

sunnuntai, 30. tammikuu 2011
Täältä löytyy Artin haaste. Ohjeena oli:nauhaa. Ei muuta kun mukaan vaan.

keskiviikko, 26. tammikuu 2011
Ei ehkä ihan perinteinen 65-vuotiskortti...uskon saajan silti tykkäävän
. Ystävälle iso kiitos, kun oli hengessä mukana kortin teossa. Sain hyviä väri(tys)vihjeitä
.

tiistai, 25. tammikuu 2011
Tästä mä tykkään ite. Luonnossa värit on vielä paremmat, kun tässä kuvassa. Vaikka oikein ulkoilutin taas kortteja
...

sunnuntai, 23. tammikuu 2011
No niin, uusi yritys. Nyt pitäis olla ohjeiden mukainen. Toivottavasti...

lauantai, 22. tammikuu 2011
Joulunaikaan tein tuon kakun. Oi että oli hyvää! Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Ohje täältä.

Sokerimassa ei tainnut tykätä jääkaapista kupu päällä, koska alkoi "itkemään".
stressin poistoa korttien väsäilyn muodossa