Ihana auringonpaiste ja tää väsää jotai kortteja... äkkiä yks näytille ja sitten karvakuonon kanssa ulos
. Ihanaa talvipäivää kaikille!
Ja kesäinen tyttö hangella...
maanantai, 2. helmikuu 2009
Ihana auringonpaiste ja tää väsää jotai kortteja... äkkiä yks näytille ja sitten karvakuonon kanssa ulos
. Ihanaa talvipäivää kaikille!
Ja kesäinen tyttö hangella...
stressin poistoa korttien väsäilyn muodossa
Kommentit